2013年7月4日星期四

鏞記是否再係名牌?

友人外國回港,希望再品嘗鏞記燒鵝,為免太擠迫,一行5人就平日去食晚飯。到達門口時,已見很多強國同胞與燒鵝拍照,心都涼了一截,果然,入面 9成係強國人,沒見到其他外國人。

當然叫了燒鵝,還有西芹魚塊、蒜子莧菜苗、鮑汁鵝掌同咕嚕肉。先來招牌子薑皮蛋,保持水準。燒鵝立刻到,除了我那外國來的朋友外,沒有人覺得特別,沒有了特別的香味,皮不是特別香脆,肉不是特別香,失望。西芹魚塊,見到就可憐,薄薄魚片幾塊,西芹炒得少少變了色,唉。鮑汁鵝掌同咕嚕肉不過不失,全晚喺得個蒜子莧菜苗抵讚,非常嫩,食材採購應記一功。

甜品要了水雲玄彩糕,其實係凍黑芝麻首烏糕,加配海藻,吃起嚟又有黑芝麻香,又有一絲絲海藻增加口感,不錯又健康的甜點。

咁,鏞記是否再係名牌?




鏞記
中環威靈頓街32-40號




注: 鄰近中環地鐵站,萬宜有時租停車場。



得閒睇下我的專頁丫 ^^
https://www.facebook.com/juliatsui88?

沒有留言:

發佈留言