2013年6月29日星期六

座落The One 20樓的【迎】,有個無敵大海景,地方配套果然一流。

坐低先叫了3碟前菜,雲耳好似未與醬油撈勻,完全無味。拍青瓜,佢似乎係切青瓜喎,所以一啲都唔入味。只有鹵水牛腱比較入味。

主菜梅醬骨、帶子石榴果、芝麻雞、南乳齋煲、方魚芥蘭、紅燒豆腐、蠔仔粥。味道非常淡口之餘亦完全沒有飽肚感覺,唯有再order 羅漢齋炒麵同瑤柱蛋白炒飯,不過不失。

後來發覺原來【迎】係稻香集團,立時想起之前係火炭稻香集團稻苗廚藝學院食飯的經驗,每樣餸菜也是淡淡的,調味落得輕手係健康,但連食材也沒味道就有點兒那個,相信係用了不少冰鮮或急凍的。現今係租金瘋狂加幅下,好多食肆都唯有係其他地方如食材方面想辦法慳,可憐我哋班食客又少一間地方食飯啦。




尖沙咀彌敦道100號The ONE 20樓


注: 鄰近尖沙咀地鐵站,附近有時租停車場。

得閒睇下我的專頁丫 ^^

沒有留言:

發佈留言