2013年2月18日星期一

Tango Argentinian Steakhouse


最鍾意中國節日找西餐吃,一定不會多人,食物可以保持水準,價錢公道,招呼亦週到。

今天年初一就來到專做阿根廷菜的 Tango,充滿期待。先來個前菜 Provoleta - 煮溶了 provolone cheese 再加 oregano 同橄欖油,用來點法式飽食,相當滋味。另一樣係 Empanadas - 阿根廷傳統的肉餡捲餅,餡料包括番茄 Mozzarella、菠菜 Parmesan 及手切西冷牛肉。每件都有獨特味道,由淡食到濃味,精彩。

主菜我地點了  Gran Parrillada - 烤肉拼盤, 包括 烤羊架、雞、阿根廷傳統豬肉腸及血腸。烤羊架我點了 medium, 無得嘆,無論色澤、味道及熟成程度都十分正。雞也可以,豬肉腸就比較鹹一點,血腸就不是我杯茶。還點了 Shrimp and tomato sauce spaghetti - 大蝦意粉,一放入口,無法抗拒的鮮蝦味完全充滿口腔,一定係用蝦頭煮番茄做醬汁,配合香草,濃而不膩。

總結來說,雖然價錢係貴一點,但以食物質數而然都係值得的。



Tango Argentinian Steakhouse
中環雲咸街77號嘉兆商業大廈1樓


注: 中環行人電梯直到

沒有留言:

發佈留言