2015年4月20日星期一

大圍潮州酒家

到大圍食潮州打冷,價錢公道又多款式一定係生昌。話明海鮮酒家,海鮮新鮮及多款任點就一定,而此店有戶外位,氣氛又熱鬧,大家興高采烈,每位客人一入門口已左望右望,睇下今晚邊種海鮮靚,蒜蓉蝦好定金不換炒蜆?

今天跟友人來始終係想食潮州菜,還是點鹽焗烏頭,鹹度剛好,一打開見到豐富的黃油,肉質嫩滑無泥味,果然靚魚。鹵水鵝肉反而覺得普通,鹵水味偏鹹,香料味不足,鵝肉雖然嫩滑,但欠鵝味,令整體打了點折扣。反而紅燒走地豬肉給我驚喜,豬肉用潮州鹹菜炆煮,夠腍又不太肥膩,餸飯一流。最後來個生昌海鮮粥,非常足料,蝦、魷魚、九肚魚連賴尿蝦都有,味道很鮮,讚呀!

店中運作有自己規律,客人自己找位子,亦見有客人攞點菜單到鹵水師傅處點滷水拼盤,埋單亦請出去收銀處。看似有點亂,但亂中有序,每位店員緊守崗位,點餸會給你提議,感覺好有人情味,不似得現今酒樓的刻板招呼方式,無靈魂的帶位送菜。









生昌潮州海鮮酒家
大圍下徑口村151號地下


注 : 鄰近大圍地鐵站鄰近有露天停車場,可供停泊,消費滿$300有泊車回贈

得閒睇下我的專頁丫 ^^





沒有留言:

發佈留言