2013年11月18日星期一

蘭芳園


到中環辦點事,順道到蘭芳園歎下絲襪奶茶,再叫埋蔥油雞扒撈丁,豬扒飽及西多士,醫醫五藏廟先。永遠都咁多人,排隊到出馬路都有一點危險,好在食品很快送上,翻枱速度甚快。不到十分鐘,食物一様一様的送上。撈丁加上蔥油的確好香,鷄扒煎得皮脆肉嫩,豬扒飽不是硬豬,但烘過的餐包加秘製豬扒,超好食。西多士跟奶茶係大牌檔水準,非常滿足。

曾經到尖沙咀蘭芳園分店,相比之下,正店好食好多。題外話,繁忙時間,店內除了返工一族外,還有很多遊客,大多操普通話,店員非常有耐性地解釋,又提議食品配搭,比起某些高級餐廳還有人情味呢!

我由排隊到食完,前後都不到25分鐘,由於客人源源不絕咁嚟,每樣嘢都係即做,都做唔切㖭,唔新鮮都唔得啦!






蘭芳園 
中環結志街2號


注: 鄰近中環地鐵站中環中心及萬宜大廈提供時租車位


得閒睇下我的專頁丫 ^^
https://www.facebook.com/juliatsui88?


沒有留言:

發佈留言