2013年5月15日星期三

博多拉麵龍亭 Hakata Ramen Ryutei

大圍隱世拉麵,小妹已聽聞多時,今天到來,必試的係竹炭胡麻黑蒜油拉麵,還追加了味付半熟蛋,及選了些小食。

坐下等食時,見到每枱都有清水供應,內裡加入竹炭,還有芝麻及蒜蓉,相當有誠意。

小食到來,其中以香葱碎拖羅脆餅最出色,拖羅鮮甜餅脆,正!海老餃子也很香脆,味付半熟蛋我會比十分。

炭胡麻黑蒜油拉麵到來,好香的黑蒜油,食落去真的好似鹹的芝麻糊,個人非常之喜歡,食到一半,加少許鮮蒜蓉,味道層次更豐富,幾乎飲晒佢d湯。另再叫了醬油豚骨沾麵,食法係夾一箸麵放落湯遊一遊,沾滿濃香湯汁,偶然夾到香蔥或豚肉,更加甘香。店員還提議食完麵後可加雞湯,便可飲埋d湯,但我真係接受唔到,太鹹了,飲了幾口放棄了。這裡係我近排覺得最有特色的拉麵店,雖然款式不多,但每樣都有自己性格,我喜歡。






博多拉麵龍亭 Hakata Ramen Ryutei
大圍大圍村第九街10A地下


注 : 鄰近大圍地鐵站附近有多個咪表車位 ,可供停泊

得閒睇下我的專頁丫 ^^
https://www.facebook.com/juliatsui88?

沒有留言:

發佈留言