2013年4月27日星期六

粵式懷舊菜


約了一班老友飯聚,友人提議灣仔食粵式懷舊菜,預訂了杏汁白肺湯及八寶鴨,期待。

先來一口湯,杏仁味雖濃,但很重雞味,望望湯渣,原來除豬骨外,還加了半隻雞及多隻雞腳,雖然湯清甜,但以杏汁豬肺湯而言,個人認為雞味太搶了。

即燒乳豬皮脆肉嫩不油膩,讚鵝腸係另一驚喜,廚師保留了少許肥膏,非常爽脆而有鵝味,配上芽菜口感更加多一層次,一濃一淡,美妙。古法咕嚕肉配上蕎頭及酸子薑,頗為特別的係加上提子乾,酸酸甜甜

栗米石斑瑰係用新鮮海斑切片,上薄粉恰到好處,魚味鮮甜,配合粟米汁,大人小朋友都喜歡啫啫唐生菜以煲上,蝦醬味濃,非常惹味。

八寶鴨用鮮鴨釀入栗子、蓮子薏米鹹蛋黃等,老闆話因為用鮮鴨關係,不用落糯米。八寶鴨炆得入味腍滑不肥膩。

特別介紹泥鯭粥,用了三百元以上一両的陳皮,粥底綿,泥鯭鮮甜無比,用料十足,坊間難求





金兜記海鮮菜館
灣仔灣仔道3號尚翹峰第二&三座A2舖及1樓



注 : 附近有多個咪表車位 ,可供停泊尚翹峰亦提供時租車位

得閒睇下我的專頁丫 ^^
https://www.facebook.com/juliatsui88?


沒有留言:

發佈留言