2014年6月30日星期一

老北京

到老北京食晚飯,如果想食北京烤鴨,記得提早預定。

今晚我同友人一行9人,因為要等朋友,所以叫了多款前菜,水準都非常不錯。四喜烤麩、醬豬耳絲,醬料惹味,非常入味。涼拌白菜芯、涼拌萵筍,做得非常清爽。

主菜選了店員力推的米粉肉,無論賣相同味道都極似梅菜扣肉,只是比較甜一點。北京烤鴨,鴨味淡,可能用冰鮮鴨都會影響質素呢,反而津白豆腐鴨骨湯味道還濃。松鼠桂魚,魚先炸再會酸甜汁,味道比其他食館做得好。木耳淮山,上湯莧菜,清清地,食得舒服。孜然羊肉,香而不羶,北京炸醬麵,味道濃郁。

另外包點方面則選了蔥油餅、茴香豬肉餃子及番茄蛋餃,各有特色。甜點必選拔絲香蕉,再貪心的要多客高麗豆沙,一定要立刻食,否則影響口感。




















老北京
渣甸街50號渣甸中心


注: 鄰近銅鑼灣地鐵站,新寧道有時租停車場。



得閒睇下我的專頁丫 ^^
https://www.facebook.com/juliatsui88?

沒有留言:

發佈留言