2014年3月24日星期一

Serious Burger 有幾認真

繼續思念漢堡,今次到西貢嘗美式漢堡,睇完個餐牌已好期待。點了Black Mushroom Angus Burger 安格斯牛肉蘑菇漢堡, The Serious Burger 雙層芝士漢堡 同 Steak Sandwich 燒薄牛扒三文治, 加 $25 可加薯條同飲品。

對於近百或過百元的漢堡我會有一定要求,等了十多廿分鐘,店員送上來,賣相已非常對辦。首先試份三文治,燒薄牛扒跟芝士番茄配合得宜,加上那煎得剛熟的雞蛋,非常美味。再來安格斯牛肉蘑菇漢堡,特厚漢堡牛肉,味道濃郁,一口咬下,感覺幸福。超大的Serious Burger,根本沒有可能整件放入口,只可以將佢變做兩件open sandwich,廚師見到都暈低。但估唔到件牛肉非常 juicy,加上煙肉帶出濃郁味道,芝士、生菜、洋蔥、番茄,配料豐富但不過份,認真回味,我認為呢個可能係其中一個香港最好食的美式漢堡。











Hong Kong Gourmet Burger Company 
西貢灣景街18號地下




注: 附近有時租停車場。

得閒睇下我的專頁丫 ^^

沒有留言:

發佈留言